Betaalmogelijkheden

BESTELLING PLAATSEN

  • Bestellen en betalen

Bestellen doe je in 3 eenvoudige stappen:

1. Plaats je product(en)

  • Zoek eerst naar het product dat je wilt kopen. Leg het dan via de grote groene knop in je digitale winkelmandje. Je kan nu verder winkelen of verder gaan met bestellen.

2. Inloggen of naar winkelwagen gaan

  • Heb je een account? Als je inlogt op via MIJN ACCOUNT gaat het bestellen veel sneller.
  • Nog geen account? Geen probleem, ook dan kunt u bestellen. Indien gewenst kunt u na het afronden van het bestelproces een account aanmaken. We raden u aan, wanneer u vaker wilt bestellen om een account aan te maken. Bij volgende bestellingen hoeft u dan alleen in te loggen.  

3. Controleren en betalen op 1 pagina

  • Vul uw gegevens in of log in via MIJN ACCOUNT
  • Kies verzenden of ophalen in onze winkel
  • Kies uw betaalwijze
  • Controleer uw bestelling en betaal.

UW BESTELLING IS GEPLAATST

WANNEER OP VOORRAAD LEVERING BINNEN 5 WERKDAGEN

  • Betaalmogelijkheden

IDEAL

Afterpay

Overboeking

Visa/mastercard

Bunq

Bancontact/MisterCash (Belgie)

CBC ( Belgie)

KBC ( Belgie)

Gespreid betalen op afbetaling, dit wordt geregeld door een externe partij ( zie hier voor meer infomatie)

  • Betaling mislukt of geweigerd

Betaald met iDEAL, geen orderbevestiging ontvangen

Heeft u uw bestelling betaald met Ideal maar twijfelt u of het gelukt is. Controleer eerst uw rekening of er geld is afgeschreven. Is dit niet het geval dan is het niet gelukt en bent u geen geld kwijt. Uw kunt uw bestelling dan opnieuw plaatsen en afrekenen.

Is er wel geld afgeschreven maar heeft u nog geen bevestiging ontvangen dan raden wij u aan om nog even te wachten. Heeft u na een uur nog geen bevestiging ontvangen neem dan even contact met ons op. Houd dan even uw transactienummer bij de hand. Op die manier kunnen wij uw bestelling eenvoudig terugvinden.

Creditcardbetaling afgekeurd

Er  bestaat altijd een kans dat uw betaling per creditcard wordt afgekeurd. Helaas kunnen wij niks zeggen over de redenen omdat wij daar geen inzage in hebben. Een betaling die geweigerd is kan niet worden teruggedraaid. Wij delen deze afgekeurde betaling niet met andere bedrijven. De geplaatste bestelling wordt na afkeuring automatisch geannuleerd. Wilt u de bestelling toch ontvangen dan moet u hem opnieuw plaatsen en een andere betaalmogelijkheid kiezen.

Waarom controleren wij creditcard betalingen?

Wij vinden het belangrijk om onze klanten te beschermen tegen frauduleuze betalingen. Creditcard betalingen zijn namelijk gevoelig voor fraudeurs. Betalingen worden aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd goed- of afgekeurd. Een betaling wordt afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC-code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer er een onveilige wifi-locatie, waar fraude is gepleegd, wordt geïdentificeerd.

  • Bancontact/Mistercash / KBC en CBC

Deze betaalmiddelen kunt u gebruiken als u in België woont.

U volgt het proces en doet de betalingen zoals u gewend bent. Wij hebben hier geen inzicht in.

  • Facturen

Uw factuur is het aankoopbewijs. De factuur komt altijd per mail, als bijlage van de verzendbevestiging. Maar u kunt uw factuur ook altijd inzien via uw account op de website. Log dan in via MIJN ACCOUNT en selecteer de order waarvan u de factuur wilt inzien. Heeft u geen account dan kunt u de factuur altijd terugvinden in uw mail van de verzendbevestiging.

 

  • Terugbetaling en overige vragen

Hoe betalen wij u terug?

De terugbetaling van uw betaling hangt af van de manier waarop u de betaling heeft voldaan.

Heeft u per iDeal betaald dan wordt het geld teruggestort op uw rekening, betaalde u per creditcard dan storten wij het geld terug op uw creditcard.

Stuurt u een deel van uw bestelling terug dan storten wij het geld naar de door u opgegeven rekeningnummer. Heeft u in de winkel een aankoop gedaan en stuurt u (een deel van) uw bestelling terug dan vragen wij u om uw rekeningnummer om het bedrag terug te storten.

Ik heb geen terugbetaling ontvangen.

Het hangt van de bank af hoe snel de terugbetaling op uw rekening staat. Binnen 3 werkdagen na verwerking van uw retourzending betalen wij het geld aan u terug. Staat het geld na 5 werkdagen nog niet op uw rekening, neem dan even contact met ons op.

 

Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze vinden?

Wanneer u een account heeft aangemaakt kunt u de factuur daar terugvinden. Heeft u geen account aangemaakt en geen factuur bij de bevestigingsmail ontvangen, neem dan even contact met ons op. Houd daarbij uw ordernummer bij de hand en wij sturen u de juiste factuur per mail toe.

 

Kan ik bij Uwzorgshop achteraf betalen?

Ja via Afterpay kunt u bij ons achteraf betalen. Een aantal dagen na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een mail van Afterpay met daarin het betaaloverzicht en de mogelijkheid om direct uw betaling te voldoen.

Ook per creditcard kunt u achteraf betalen, het bedrag wordt op uw creditcard gereserveerd en pas na levering afgeschreven,