Verzending & Bezorging

Verzending en bezorgmoment

AFHALEN IN ONZE WINKEL

Heeft u een bestelling gedaan dan is het ook mogelijk om deze af te halen in onze zorgwinkel in Tilburg.

Dit kan alleen op afspraak.

Uwzorgshop.nl

Kraaivenstraat 25-14

5048 AB Tilburg

Tel: 013-4684900

Email sturen dat kan alleen via ons >> contactformulier <<

Om het overzichtelijk te houden tref je hieronder in een schema de bezorgmomenten. Mocht er iets niet duidelijk zijn kijk dan op PostNL of neem contact op met onze klantenservice.

WANNEER WORDT MIJN PAKKET BEZORGD?
Pakket verzonden? Je kunt nu met je postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat je de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten. Standaard biedt PostNL de bezorging als volgt aan:

Besteld 1e bezorging 2e bezorging
Maandag voor 23:00u Dinsdag 09:00 – 17:00u  – Woensdag 09:00 – 18:00u
Dinsdag voor 23:00u Woensdag 09:00 – 17:00u – Donderdag 09:00 – 18:00u
Woensdag voor 23:00u Donderdag 09:00 – 17:00u – Vrijdag 09:00 – 18:00u
Donderdag voor 23:00u Vrijdag 09:00 – 17:00u – Zaterdag 09:00 – 15:00u*
Vrijdag voor 23:00u Zaterdag 09:00 – 15:00u* Maandag 09:00 – 18:00u
Zaterdag Maandag 09:00 – 17:00u Dinsdag 09:00 – 18:00u
Zondag voor 17:00u Maandag 09:00 – 17:00u Dinsdag 09:00 – 18:00u

2e bezorging moment

Dinsdag niet thuis  – Woensdag 09:00 – 18:00u
Woensdag niet thuis – Donderdag 09:00 – 18:00u
Donderdag niet thuis – Vrijdag 09:00 – 18:00u
Vrijdag niet thuis – Zaterdag 09:00 – 15:00u
Zaterdag niet thuis – Dinsdag 09:00 – 18:00u

FEESTDAGEN
Op onderstaande feestdagen is ons magazijn gesloten. Wanneer je bestelt op deze data wordt het pakket de eerstvolgende dag verzonden.

donderdag 29 mei (hemelvaart)
zondag 08 juni (pinksteren)
maandag 09 juni (pinksteren)
Maandag 24 december open tot 16:00 uur
Maandag 31 december open tot 16:00 uur

BEN JE NIET THUIS?
Je kunt met je postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat je de pakketbezorger kunt verwachten. Wanneer PostNL een pakket niet kan afleveren bieden ze het standaard aan bij de buren. Als de pakketbezorging nog niet lukt, dan ontvang je een bericht van de bezorger. Op dit bericht staat een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kun je op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat beter uitkomt.

PAKKET AFHALEN
Indien jij en je buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en je het pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kun je met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. Hiervoor heb je drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Vergeet bij het ophalen je legitimatie niet mee te nemen.

GEEN BEZORGING BIJ DE BUREN?
Wil je liever geen bezorging bij de buren, dan kun je de afzender vragen om ‘alleen huisadres’ op het pakket te vermelden. In dat geval biedt PostNL het pakket alleen bij jou aan. Pakketten met verhoogde aansprakelijkheid worden uiteraard niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij je aangeboden. Ben je bij een tweede poging ook niet thuis, dan kun je met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.

LEGITIMATIEBEWIJS
Vergeet bij het ophalen van het pakketje je legitimatiebewijs niet mee te nemen.

MORGEN IN HUIS? als het op voorraad ligt wel..
Bestel je op werkdagen voor 23.00 uur en is betaald met creditkaart of iDEAL, dan heb je de bestelling de volgende werkdag in huis. Morgen niet thuis? Kies dan gerust een andere dag.

VERZENDKOSTEN en RETOURSKOSTEN
Die hebben wij niet!

Meest aangevraagde offertes