Welkom bij UwZorgShop.nl!

Help & Veelgestelde vragen

  • Help & Veelgestelde vragen

 

Staat de vraag die u heeft hier niet tussen? Bel ons dan gerust op 013-4684900

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen

Zodra u een artikel op de website hebt geselecteerd klikt u op meer informatie, in dit scherm krijgt u de mogelijkheid om het product te kopen. Volg verder de aanwijzingen in het scherm. De prijzen die u ziet zijn inclusief BTW.

levertijden

Bij artikelen die op voorraad zijn is de levertijd vijf werkdagen. Indien de artikelen niet op voorraad zijn, nemen wij contact hierover met u op.

Kan ik mijn artikelen ook bij de winkel ophalen?

Ja, dat is mogelijk. Bestelde artikelen kunt u ook bij ons laten bezorgen. Wij helpen u vervolgens met het inladen van uw product. Indien u wenst om uw product te laten monteren bij uwzorgshop is dit tegen vergoeding mogelijk. U kan het product ook thuis laten bezorgen, dan komt het product aan in de doos waarbij u zelf het product in elkaar moet zetten.

Op welke wijze kan er worden betaald op de webshop?

Via Ideal, via bankoverboeking en via creditcard.

Waarom is het handig een account aan te maken?

Op de pagina die verschijnt na aanmaken van "mijn account" kunt u uw persoonlijke gegevens bekijken en evt. wijzigen. Tevens vindt u hier uw koopgeschiedenis.

Ik heb een klacht wat nu?

Op onze pagina 'Contact', vindt u een elektronisch formulier waarmee u een klacht kunt insturen. U krijgt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. Heeft u klachten over het product? U kunt ons ook altijd bellen zodat wij direct voor u gaan kijken wat we voor u kunnen betekenen. Komt u er niet uit en heeft u hulp nodig van buitenaf, dan kunt u ook terecht bij De EU Consumenten pagina.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Wij proberen uw problemen natuurlijk altijd op een goede manier op te lossen! Het vermelden van deze informatie is echter verplicht.

Hoe zit het met de garantie?

Op onze webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Hiermee wordt bedoeld dat een product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is dit niet het geval of is er iets mis met het product, laat het ons weten! dan kijken wij wat we voor u kunnen doen om het product alsnog naar wens te maken. Indien het product niet functioneert of er sprake is van schade kan er altijd gekeken worden of herstel of vervanging mogelijk is van het product.